diumenge, 1 de novembre del 2009

Procediment que he seguit per a fer la descripció.

Fer la descripció sobre la Núria no m'ha costat gents, ja que és una persona que coneixia abans d'entrar a la universitat, vam estar dos anys juntes a l'institut fent batxillerat, a part d'això també és una noia molt oberta que deixa que les altres persones la coneguin i puguin establir-hi una relació, per això m'ha sigut fàcil, perquè sempre es mostra tal i com és i és fàcil descobrir els seus principals trets característics tan físics com personals.
A l'hora de fer la descripció no em volia basar només en l'aspecte físic, trobo que és el menys important d'una persona, el que més interessa és saber com és ella en realitat, ja que és així com coneixes a les persones, si no saps com és una persona interiorment es que no la coneixes massa.
He volgut començar la meva descripció fent una petita introducció, després he explicat una mica l'especta físic que té la Núria, seguidament he explicat el seu caràcter resaltant el que més m'agrada d'ella i de la seva manera de ser i per acabar li he donat les gràcies per ser com és.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada