dilluns, 2 de novembre del 2009

COMUNICACIÓ ORAL ,ESCRITA I DIGITAL(5)

Descripció.
El primer que hem fet al començar la classe ha estat penjar les fotos i els murals, de la descripció, qui ets tu, seguidament hem començat persona per persona ha exposar la nostre descripció i el procés que haviem fet per aconseguir-ho.
Primer hem ensenyat les fotos que portava cadascú i el perquè d'aquestes, i seguidament començavem l'expicació.
Hem fet un sorteig per a veure qui començaria amb l'exposició i a partir d'aquí hem anat per ordre de llista, tot ha anat molt bé, ja que teniem 2 minuts per exposar, però cap al final hem hagut d'anar més ràpids perquè no teniem temps.

Aprofundiment.
Jo he descrit a la Núria, he explicat perquè portava aquestes fotos d'ella, després també he dit que no m'ha costat gents descriure-la perquè vaig fer el batxillerat amb ella, que és una persona que sempre tens al costat passi el que passi, i finalment li he donat les gràcies per ser com és, i he acabat dien que espero tenir-la sempre al costat i que l'estimo molt.

Reflexió.
Aquesta sessió m'ha agradat molt, ha estat una manera de saber descriure a una persona molt dinàmica, així també hem conegut molt més a les persones de la classe, simplement dir que la classe aquest cop no se m'ha fet gents pesada, i m'ha agradat compartir aquesta experiència amb els meus companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada