diumenge, 8 de novembre del 2009

Comunicació,oral, escrita i digital (6)

Descripció.
La classe d'avui s'ha basat en la resitació de poemes i rondalles o llegendes, l'altre dia vam fer el sorteig per saber el dia que ens tocava.
Hem començat la classe amb la llegenda de sant Jordi explicada per la Maria, i seguidament han anat sortint tots els altres companys expicant diverses rondalles i poemes, la Irene, la Sara, l'Alex, el Marc, l'Helena...
Cada persona que sortia havia de ser gravada per un altre company per a poder fer la valoració personal, i al mateix temps també havia de ser avaluada per tres companys de la classe, la valoració s'havia de fer a partir d'una fitxa que ens ha repartit la Lluïsa prèviament, on hi posava les principals característiques que s'han de tenir en compte d'un orador, l'expressió corporal, la veu, el control dels nervis...
Al acabar aquesta activitat que ha durat una hora més o menys hem fet valoració dels blocs, hem entrat al bloc de dos companys de classe i hem observat les diverses entrades que tenia de COED, i com tenia estrucuturat al bloc, aquesta activitat també l'hem avaluat.

Aprofundiment.
L'activitat de resitar poemes i rondalles penso que és una gran idea, fa la classe més amena i així podem aprendre a afrontar les nostres pors davant de la gent, aprendre a parlar bé en públic.

Reflexió.
L'exercici que hem fet avui a classe m'ha agradat molt.
Penso que es una manera molt dinàmica d'entendre la importància que té saber parlar bé davant de gent i així també ens acostumem a fer-ho i aprendre a fer-ho.
Per altra banda trobo que cadascú hauria d'utilitzar el temps necessari per a cada poema o cada rondalla perquè si hi ha un temps assignat queda com molt sobre actuat tot.
Tot i així m'ha agradat molt fer aquesta activitat i no se m'ha fet gents pesada la classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada