1. Explicar la història que ens transmet. 2. Anàlisi dels aspectes formals: colors, enquadrament, música... 3. Anàlisi dels pesonatges. 4. Anàlisi del discurs verbal. 5. Valoració personal de l'anunci.
1. Aquest anunci és una campanya per ajudar als nens amb càncer, l'anunci comença amb una nena petita d'uns 6 anys aproximadament que s'aixeca del llit dels seus pares i va corrents cap a la finestra de casa seva, de cop es veu com fa un somriure i va cap al lavabo, de cop i volta, la nena agafa unes tisores de dins d'un necesser i es comença a tallar al cabell, a simple vista no entens per a que ho està fent però el cap de pocs segons es veu com la nena obra la porta i apareixen els seus pares i el seu germà, la nena amb el cabell a les mans i regala al seu germà afectat per la malaltia, i aquest li regala la seva gorra. L'anunci acaba amb aquest eslògan "no te pedimos más, de lo que puedas dar."
2. L'anunci es desenvolupa a casa d'aquesta família, la música és lenta i emotiva ja que vol fer cridar l'atenció de la gent, i extreure el costat sensible de cadascú, les imatges són molt clares, amb colors freds però que a la vegada ressalten amb la imatge, i en alguns moments l'anunci ens mostra alguns colors més vius com és ara el vermell de la gorra del nen per fer-nos cridar l'atenció i ressaltar més els aspectes claus.
3. El personatge protagonista d'aquest anunci i per tant el que crida més l'atenció és la nena, ja que és ella qui fa l'acció de tallar-se els cabells i regalar-li al seu germà, aquesta és l'acció que ens crida més l'atenció tot i que aquesta té un rere fons que és el germà amb càncer, que apareix al final de l'anunci i també és un element clau. Per acabar apareixen també els pares dels dos germans, tot i que no ressalten massa durant l'anunci.
4. La frase i l'eslògan que té aquest anunci és: No te pedimos más de lo que puedas dar, penso que és una bona frase per a fer conscienciar a la gent de que aquest problema està present tant en nens com en persones de més edat, i que si la nena petita n'és conscient i ha sigut capaç de tallar-se el seu cabell per a regalar-lo nosaltres també podem regalar una mica dels nostres beneficis a aquesta associació.
5. Per acabar diré que se'ns dubte aquest és el meu anunci preferit, que cada cop que el veig se'm posa la pell de gallina i se'm omplen als ulls de llàgrimes. Em transmet moltes sensacions a l'hora felicitat al pensar que sí que hi ha gent disposada a ajudar als altres i al mateix temps tristesa i ràbia al pensar que existeix aquesta malaltia i al veure que hi ha molta gent egoista que no li dona la menor importància a coses com aquestes.
Per a poder modificar aquesta imatge he fet servir un programa diferent del GIMP, el programa que he fet servir jo és el PhotoScape, és un programa que a casa meva tant la meva mare com jo fem servir moltíssim per a retocar qualsevol fotografía. El primer pas que vaig fer va ser insertar una foto dins de la primera foto que havia agafat, hi ha una opció per posar la segona foto sobre la foto triada anteriorment, d'aquesta manera em quedaven les dues fotos superposades, automaticament et surt una opció on pots triar la difuminació que vols, jo vaig triar-la de manera que es puguessin apreciar totes dues fotos, i així ho vaig fer, un cop fet això vaig volguer incertar-li un petit text a la imatge i vaig pensar que el més adeqüat seria M2, ja qe les dues persones que sortim a la foto, els nostres noms comencen per la lletra M. Finalment vaig observar les dimencions i el que m'ocupava la imatge i vaig veure que feia 516 x 391 i ocupava uns 58KB. Finalment vaig intentar de posar-li un títol adeqüat a la fotografia, després de donar-hi mil voltes vaig decidir que el millor títol seria simplement GRÀCIES, ja que a la foto surto amb una amiga, a la qual li dec moltíssimes coses, perquè sempre que l'he necessitat ha estat al meu costat en tot moment, i és per a mi una de les persones més importants que tinc al costat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada