dijous, 31 de desembre del 2009

Síntesi i conclusions

Per acabar la primera part del blog de l'assignatura de GITIC m'agradaria dir que m'ha agradat invertir part del meu temps en construir, modificar, penjar les diferents activitats del programa de l'assignatura, cal dir però, que hi ha algunes activitats que hi he posat més empeny ja que m'han costat més i m'han ocupat més temps i són les següents l'anàlisi de l'anunci, els mapes conceptuals i la creació del vídeo, que per cert, ha estat una bona manera de familiaritzar-nos amb totes les eines que tenim a disposició per a construir un vídeo amb cara i ulls, per acabar diré que hi ha un parell d'activitats que no he pogut realitzar, la més important és la de l'audacity tinc el programa baixat i ho he intentat de totes maneres poder.ho penjar però no m'ha sigut possible, de totes maneres ho tornaré a intentar.
Tot i així m'ha agradat molt fer el blog i també poder-lo compartir amb els companys i amb diferents assignatures com ara COED o Seminari, penso que és una eina molt interessant i molt útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada