dimecres, 9 de desembre del 2009

Seminari 2-VIROLAI.

L'escola on vaig anar el passar Dijous dia 19 de Novembre va ser a l'escola Virolai, aquesta escola està ubicada a la ciutat de Barcelona precisament al barri del Carmel, malgrat està dins de la ciutat està situada en molt bon lloc, ja que té unes vistes esplèndides de tota la ciutat de Barcelona ja que està a dalt d'un petit turó.
La situació sociocultural que l'envolta és de classe mitjana, és un barri obrer de treballadors, l'escola és concertada tot i així té algunes característiques d'escola pública, ja que treballan molt en equip tan nens com professors i d'aquesta manera s'hi respira una gran familiaritat, aquesta familiartitat dóna un cert prestigi a l'escola.
Penso que ha valgut moltíssim viure aquesta experiència i visitar aquest centre, l'escola Virolai és una escola que per a mi és un exemple a seguir, s'implicant moltíssim tots (professors i alumnes), hi ha una gran familiaritat i això facilita les coses, a l'hora d'invertir les classes hi fan de manera molt dinàmica l'alumne a de ser actiu i participatiu, mentre que el professor també ha de ser igual d'actiu i motivar als seus alumnes.
Per acabar una altra cosa que em va cridar molt l'atenció és la GRAN vinculació que tenen els pares amb l'escola, ens van explicar que els pares eren una eina molt important per a l'escola (AMPA), i que sempre havien ajudat en tot moment,estan molt agraïts a l'associació de pares i mares de l'escola.
M'ha agradat molt visitar aquesta escola, ja que m'ha despertat molta il.lusió, m'ha agradat molt la metodologia que s'hi duia a terme i sobretot la familiaritat que s'hi respirava ja que m'ha recordat moltíssim a la meva escola de primària.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada