dimarts, 15 de desembre del 2009

COED.

Descripció.
Dilluns dia 14 de Desembre vam continuar les nostres sessions de COED amb una hora d'exposicions respecte al territori, ens van presentar el Timbaler del Bruc ( Natàlia Carrique i Javi Garcia) que va ser una de les exposicions que més em van agradar, l'Alba Estragué i l'Elena Carmona van fer els castellers de Vilafranca que també em va semblar molt interessant, perquè des de ben petita que sempre he volgut fer castellers, la Sara Olmo i l'Elena Ruíz amb els topònims i finalment amb la seu d' Urgell van acabar l'Esteve Clop i el Carles Costa, aquest treball també va està molt ben des envolupat.
Reflexió.
Poca cosa més a dir, ja que amb una hora va donar temps de veure 4 exposicions, totes molt interessants, com sempre dic penso que aquest tipus d'activitat són molt didàctiques i fan que les classes siguin més dinàmiques i divertides, així hi participem tots, la manera d'avaluar als companys també em sembla molt acertada tot i què jo la nota no m'atraveixo a posar-la massa ja que qui entén perfectament els criteris d'avaluació és la professora, tot i així penso que ho estic fent prou bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada