divendres, 23 d’octubre del 2009

Diari de seminari

La sessió de seminari d'avui 23 d'Octubre ha estat molt complexa, ja que el nostre tutor ens va fer portar a cadascú l'horari escolar de diferents països i comunitats autonomes.
Cadascú ha exposat l'horari del païs on havia buscat la informació, jo ho he fet d'alemanya ja que la meva tieta és d'allà i recordava les vacances que feien ja que m'hi havia explicat algun cop,
d'altres com la Núria han explicat l'horari Irlandés. Hem comprovat que cada país tenia les seves vacances i els seus horaris totalment diferents els uns dels altres.

Un cop acabada aquesta activitat l'Alba i l'Elena ens han fet la seva presentació de l'actualitat educativa, la notícia desenvolupada era la següent: Escolars de Mollarussa comencen a rebra la motxilla viatgera.
Un cop exposada la notícia hem començat a debatir-la, ha esta un tema que ha donat molt de sí ja que hem acabat parlant sobre si s'inverteix bé la lectura a les escoles.

Segons el meu criteri, crec, que aquesta activitat de la motxilla viatgera pot està molt bé sempre i quant els nens llegeixin el que realment volen llegir, o els interessi llegir.
El que no trobo bé esque des de ven petits els hi inculquin a llegir uns llibres que no els agrada, ja que d'aquesta manera (penso jo) es desmotives a continuar diàriament amb aquesta activitat, i pasen de veure la lectura com un esbarjo a veure-la com una obligació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada